2016: předsevzetí, organizace (+ úvod)

10:50



Vítejte u úplně prvního článku na tomto blogu! :)

Původně jsem chtěla, aby prvním příspěvkem bylo nějaké kratší povídání o tom, jak si myslím, že to na této stránce bude chodit, ale nakonec.. Nemám moc ráda uvítací články. Koneckonců je stejně nikdo nečte. Proto jsem se rozhodla jen hodně zkráceně popsat, o co tu vlastně půjde. Mám v plánu postupně založit několik rubrik. Snažila jsem se vymyslet témata, o kterých budu psát nejvíc. Rozhodla jsem se, že rubrik moc nebude, vybrala jsem hodně široké pojmy: Recenze, Inspirace, Životní styl, Fotokoutek a Jiná témata. A právě tento článek patří do složky Životního stylu.

2016. Mám pocit, že tento rok bude úžasný. Rozhodla jsem se napsat pár tipů, jak ho ale učinit ještě lepším.

Předsevzetí
Nikdy jsem si předsevzetí nedávala, ale tento rok jsem si jich několik vymyslela. Je pravda, že většina lidí svá předsevzetí neplní, většinou jsou tak nerealistická, že je nedokáží splnit, nebo na ně jednoduše zapomenou. Je ale skvělé, když svůj cíl splníte, když se zasnažíte pro to něco udělat.
Tip: Pokud máte předsevzetí více, ale zapomínáte na ně, nebo jich máte moc najednou, napište každé zvlášť na papírek, vhoďte je do krabičky nebo nádobky a na začátku každého měsíce si vylosujte jeden z lístečků. Př.: Chci přečíst 5 knih za měsíc. Na konci měsíce se ujistěte, jestli jste svůj cíl splnili. A na konci roku můžete spočítat, kolikrát jste docílili toho, co jste chtěli. 

HappyJar

Organizace 
Myslím, že jednou za čas stojí za to ukrást si pár minut ze svých volných chvil pro to, abychom si dali věci do pořádku, roztřídili je tam, kam patří. Zabere to rozhodně méně času, než fungování v nepořádku.
Tip: Pro inspiraci přidávám několik obrázků hezky zorganizovaných pracovních stolů.

Šuplíky jsou rozdělené na ještě menší přihrádky, aby se věci nepomíchaly.

Věci jsou roztříděné do košíků a barevných krabic nad psacím stolem. Poznámky na zdi jsou každá označená jinou barvou pro větší přehled.
Zdroj


Na tomto obrázku se jedná hlavně o organizaci nadcházejících událostí. Vidíme kalendář na daný měsíc, činnosti rozvržené na barevných lístečcích, motivační nápisy a jakési texty, které je pravděpodobně třeba se naučit.
Zdroj

Změny
Nejčastějšími novoročními změnami bývají předělávání pokojů. Ale není potřeba kupovat nic nového, stačí jen přesunout postel, stůl a knihovnu na jiné místo a rázem vypadá místnost úplně jinak.
Tip: Pro zútulnění pokoje je dobré přidat několik dekorací. Mým favoritem jsou nebarevná vánoční světýlka, mám je obvěšená okolo záhlaví postele, nejen o Vánocích, ale po celý rok. Je možné je také použít jako "šnůru" na zeď pro zavěšení fotografií. Dále přidávám malé polštářky, ať už do postele nebo do křesla, deky, zarámované obrázky a svíčky. Zde je několik mých oblíbených fotografií ložnic.
Světýlka jsou zavěšená na zdi, na nich visí polaroidy. U zdi stojí postel s mnoha malými polštářky.

Hodně polštářků, lampiček a obrázků...


Dáváte si novoroční předsevzetí? Plánujete nějaké změny?
Děkuju za přečtení. xx
- Kat

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts