Nejlepší (návykové) seriály

21:30




O zimních pátečních večerech toho není zrovna moc dělat. Nemáte kam vyrazit, všechny knihy už jste přečetli a v televizi nic nedávají. Tyto chvíle může zachránit jen jediné: dobrý seriál. To je zábava na dlouhou dobu. Nejprve to začíná pouhým zabíjením času, ovšem dokud vás seriál nevtáhne do svého děje a vy se nestanete posedlými.


V tomto článku jsem se rozhodla sepsat několik populárních seriálů, ať už je sleduji já, nebo si je chválí moje okolí. Na konci článku se dozvíte, jaké tři seriály jsou mými favority.

Pretty Little Liars

Před rokem jich bylo pět. Alison, Spencer, Emily, Aria a Hanna. Během jednoho večera se však Alison ztratí a ani roční pátrání nenapoví, co se mohlo stát. Během roku se zbylé čtyři odcizily a zjistily, že je pohromadě držela jen mrtvá Alison. Brzy se však objeví její tělo a dívkám začnou chodit zprávy s největšími tajemstvími. Kdo jim všem píše a proč? Jak Alison zemřela? Komu prozradila všechna ta tajemství? A jsou vlastně tyhle sladké "šestnáctky" tak nevinné, jak na první pohled vypadají?
Hodnocení ČSFD: 75% (47. nejoblíbenější seriál)

The Vampire Diaries

 Elena Gilbertová a její bratr Jeremy se čtyři měsíce snaží vyrovnat s nehodou, při které zemřeli jejich rodiče. Teď se o ně stará teta Jenna, která se snaží být nejlepším náhradním rodičem. Elena byla vždy populární. Překonat její žal ze ztráty rodičů jí pomáhají nejlepší kamarádky Bonnie a Caroline i její bývalý přítel Matt. Jeremy se s tím vyrovnává po svém a začíná brát drogy. Navíc ho Mattova sestra Vicky odmítá a začíná chodit s Tylerem. Na začátku nového školního roku nastoupí nový student Stefan Salvatore. Nikdo však netuší, že je to několik století starý upír. Elena se Stefanem se do sebe hned zamilují. Ovšem při jedné oslavě je nalezena Vicky s krvavými ranami na krku. Stefan utíká domů, kde na něj čeká jeho bratr Damon, kterého neviděl patnáct let. Oba upíří bratři mají za sebou tragickou historii. Damon se o Elenu zajímá také. Vypadá stejně jako jejich bývalá láska Katherine, která před více než stoletím zemřela. Nyní oba bratři, jeden hodný a jeden zlý, začnou o Elenu bojovat. Bude se historie znovu opakovat?
Hodnocení ČSFD: 65% (27. nejoblíbenější seriál)

Teen Wolf

Šestnáctiletý Scott McCall, věčný outsider ignorovaný okolím, touží po alespoň minimálním uznání, které by jej vytrhlo z každodenní středoškolské anonymity. Když se jedné noci přidává v lesích k policejnímu pátrání po mrtvém těle, setkává se v temnotě s tajemným tvorem. Je pokousán a jen zázrakem vyvázne živý. Další den jej však ve škole čeká překvapení – z plachého outsidera se stane vlkodlak... a jeho život už nikdy nebude jako předtím.
Hodnocení ČSFD: 76% (133. nejoblíbenější seriál)

American Horror Story

Přichází nový kontroverzní počin s názvem American Horror Story. Tato podívaná nás zavede na předměstí L. A. do domu, ve kterém se událo několik záhadných úmrtí. 
Děj seriálu sleduje rodinku z Bostonu, procházející si těžkou krizí. Aby rodina krizi zažehnala, přestěhují se právě do tohoto domu se záhadnou historií, kde chtějí začít nový život. Problémy však stále přetrvávají a navíc tajemná moc domu začne ovlivňovat obyvatele a jejich životy nevybíravým způsobem.
Hodnocení ČSFD: 86% (218. nejlepší seriál, 41. nejoblíbenější seriál)

Glee

Středoškolský učitel španělštiny Will Schuester má sen. Navrátit školnímu pěveckému klubu jeho zašlou slávu. Na škole, kde vládnou sportovci a roztleskávačky, a kde jsou děti ze sboru všem pro smích, se to jeví jako tvrdý oříšek. Nic ale není tak nemožné, když se do toho jde s opravdovou vášní...
Hodnocení ČSFD: 62% (71. nejoblíbenější seriál)

Scream Queens

Seriál se zaměřuje na sesterství Kappa na Wallacské univerzitě, které vede Chanel Oberin. Sesterství však ohrožuje děkanka Cathy Munsch, která jej chce zrušit. Nastávající události zavedou postavy o 20 let zpět k tajemné vraždě na univerzitě a spolu s odhalením tajemství o vraždě se vrací i Červený ďábel.
Hodnocení ČSFD: 68% 

The Originals

The Originals jsou spin-offem The Vampire DiariesKlaus se usídlí ve Francouzské čtvrti New Orleans, kterou pomohl vybudovat. Zde se potkal se svým bývalým chráněncem Marcelem, jenž nyní nadpřirozenou čtvrť vede. Hayley, která teď nosí Klausovo dítě, se v New Orleans také nachází. Drží ji tam čarodějky, které chtějí svrhnout Marcela. Za svým bratrem přijíždí i Elijah a nejspíš i Rebekah. A do to všeho se tam nachází i studentka psychologie Camille, jenž studuje chování lidí, kteří si nejsou vědomi, že vedle nich existuje i nadpřirozený svět...
Hodnocení ČSFD: 77% (123. nejoblíbenější seriál)

Moje nejoblíbenější seriály

3. Teen Wolf


 
Do Teen Wolfu jsem se ještě nestihla úplně ponořit, jelikož jsem ho začala sledovat teprve nedávno a skončila jsem u desátého dílu první série, nicméně jsem si ho zamilovala. Při sledování se nenudím, pořád se něco děje, což nebývá u seriálů zas tak běžné. Teen Wolf trochu postrádá vtip, což ale v záplavě akce není tolik výrazné. Co se týče postav (zatím jich tam moc není), mými oblíbenci jsou Scott, Derek a Allison, naopak proti srsti mi je Lydia a Jackson.

2. Scream Queens


 
Ke sledování Scream Queens mě přivedla velká propagace na internetu a hlavně zpěvačka Ariana Grande, která ztvárnila jednu z hlavních rolí. Musím říct, že mě Scream Queens začaly velice bavit, i přesto, že Chanel číslo 2 - postava Ariany Grande - velice brzy zmizela (nebudu prozrazovat proč). 
V ději jde hlavně o sériového vraha "Rudého ďábla", který v každém díle zavraždí okolo tří postav, takže o akci není nouze. Seriál doprovází hrstka černého humoru, ten vychází hlavně z úst hlavní hrdinky Chanel a neskutečně mě baví. Mými oblíbenkyněmi jsou chladná Chanel číslo 3 a kamarádky Zayday a Grace. Vždycky mě také pobaví neschopná strážnice Denise.

1. Pretty Little Liars


 
Pretty Little Liars. To je seriál, kterým jsem posedlá snad ze všeho nejvíc. Fascinuje mě všechno, moc se mi líbí obsazení, námět, děj je vážně napínavý, že chvílemi ani nedýchám. Po všech šest sérií, které zatím vyšly, jsem se nenudila. Vynalézavý stalker "A" pořád přichází s novými nápady, jak ničit hlavním lhářkám život, do toho se zamotává tajemství zmizelé kamarádky Alison a hrdinky se snaží vyřešit i několik dalších úmrtí, které policie nedokáže objasnit. Ano, v Rosewoodu je policie tak nepoužitelná, že záhady a vraždy musí řešit šestnáctileté dívky. S postupem času se navaluje stále více a více otázek, které je třeba vyřešit, aby celý příběh dával smysl. Pretty Little Liars umožňují divákovi zapojit se do hledání odpovědí, i maličké detaily, jako plakát visící v pozadí, jsou poskládané tak, abychom mohli na vysvětlení přijít sami. Z postav mám vážně moc ráda všechny čtyři lhářky, ale pokud bych si měla vybrat tu nejoblíbenější, byla by to Aria. Také mám ráda Ezru a Caleba. Naopak nesnáším Monu a takové ty podivné charaktery, jako je Jenna, Paige, Lucas atd.

Které seriály sledujete vy a které postavy jsou vašimi oblíbenými?
Děkuji za přečtení!
- Kat

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Skvelý článok :D myslím že som zostala ako jedna z posledných čo ešte nevideli PLL :D Videla som asi len 1. sériu a aj to neviem či celú, ale chcela by som si ho pozrieť :D
    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. TVD a Glee som kedysi sledovala, ale ja som trochu na seriály zanevrela a ostala som nejako pri filmoch. Ale keď by som ti mala nejaké seriály odporučiť, tak to určite bude Sherlock, Wayward Pines či The Fall.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sherlocka si chválí hodně lidí, stejnětak The Fall. Děkuju za doporučení. :)

      Vymazat
  3. Přiznám se, že ačkoliv všechny zmíněné seriály znám, ani jeden jsem neviděla. Nejvíc by mě lákaly asi Upíří deníky a PLL. Tak uvidíme, až bude někdy čas... :))

    coolour-life.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že s TVD moc zkušeností nemám, ale hodně lidí v mém okolí si je chválí. Rozhodně bych ti tedy doporučila 3 poslední seriály na konci článku, nebo taky Glee, na které jsem nedávno začala koukat. :)

      Vymazat
  4. Ja milujem úplne The Originals a American horror story ^_^ tieto dve sú u mňa top :) aj už sa neviem dočkať ďalších častí :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHS má vážně dobré hodnocení, ale na horory moc nejsem... Přesto si ale asi někdy nějaký díl zkouknu. :)

      Vymazat
  5. Já koukala na PLL, když to ještě fakt napínavý bylo a nebylo to zas až takový tahání za nos. Nevím, proč mě to přesně omrzelo, asi mě přestali bavit tyhle klišé teen seriály. Ale musím uznat, že American Horror Story je furt fantastický a Glee jsem v těch 13-15 letech milovala taky. Na Scream Queens se plánuji podívat.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by se ti Scream Queens líbit mohly, jsou od tvůrců AHS a Glee, navíc mají zatím jen 13 dílů a pořád se tam něco děje.

      Vymazat
  6. Už asi tri roky sledujem Pretty Little Liars - a hoci sa to neuveriteľne ťahá (lebo aj keď už vieme, kto bol -A, tak oni aj tak pokračujú ďalej -, tak to neviem prestať pozerať :D Je to neuveriteľne napínavé, zamotané a plné záhad, ale tiež sú chvíle, ktoré ma už dohnali k slzám :) A ak by som si mala vybrať "najobľúbenejšiu", tak moja je tiež Aria, no súhlasím - takisto nemám veľmi v láske Monu, Lucasa či najnovšie aj Leslie a CeCe - nedá sa im veriť :D
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  7. Pretty Little Liars jsou fakt nejlepší :) vždycky jsem hrozně chtěla, aby Aria byla s Ezrou, ale ještě se to může stát :)

    Zvu tě a tvoje čtenáře na mou giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem naprosto posedlá Pretty little liars :D Nejprve jsem na to koukala opravdu jen z nudy ale natolik mě to vtáhlo do děje, že teď se každý týden klupu na nový díl :D Jinak mě moc zaujal seriál Scream queens asi na něj kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se podívej, je to trošku něco jako PLL, akorát pro silnější povahy.. :D Vrah je opravdu kreativní.

      Vymazat

Popular Posts